« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia komisji i stwierdzenie prawomocności obrad

2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie podwyższenia kwoty kryterium dochodowego do 200% w celu udzielenia wsparcia w ramach wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028 oraz zasad zwrotu wydatków w ramach wieloletniego rządowego programu "Posiłek w szkole i w domu" na lata 2024- 2028

3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie ustanowienia programu osłonowego w zakresie dożywiania „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028

4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie organizacji wspólnej obsługi dla jednostek organizacyjnych Gminy Galewice zaliczanych do sektora finansów publicznych

5. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wystąpienia do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z petycją o podjęcie inicjatywy ustawodawczej w zakresie nowelizacji ustaw: kodeksu postępowania cywilnego, kodeksu pracy, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i innych powiązanych tematycznie

6. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia planów pracy komisji Rady Gminy w Galewicach na 2024 rok

7. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Rady Gminy w Galewicach na 2024 rok

8. Zaopiniowanie projektu w sprawie ustalenia górnych stawek opłat za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków oraz transport nieczystości ciekłych

9. Zaopiniowanie projektu w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, stawki tej opłaty oraz stawki za pojemnik lub worek o określonej pojemności

10. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na 2023 r.

11. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zmian w obrębie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Galewice

12. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków niewygasających z upływem 2023 roku

15. Zakończenie posiedzenia komisji

« Powrót do strony głównej